Etykiety – dlaczego warto?

Opublikowane Październik 5 2010


Adres strony: www.kodem.com.pl




Opis:

VN:F [1.9.18_1163]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Wykorzystanie etykiet ma wiele zalet, które wielokrotnie przewyższają koszta produkcji etykiet. Korzyści, jakie uzyskują przedsiębiorcy, to nie tylko promocja, ale również wiele innych pośrednich i bezpośrednich zysków. Niemalże każda branża może zyskiwać dzięki właściwym wykorzystaniu zwykłych etykiet, jak i zabezpieczających.

Automatyzacja.

To istotny element przy masowej wysyłce – kopert, paczek, skrzynek czy opakowań zbiorczych. Dzięki wykorzystaniu etykiet, możemy zaoszczędzić czas, związany z nałożeniem oznaczeń i informacji dotyczących towaru. Mamy również pewność, że informacje są poprawne i czytelne. A doklejona do pudła etykieta nie zamaże się równie łatwo co napis markerem.
Zyskujemy automatyzację kolejnych prac związanych z transportem i dystrybucją towaru, a także do wykonania prac, można zaangażować osoby o niższych kompetencjach, ponieważ unikamy ich odpowiedzialności za poprawność danych.

Wygoda.

Wykorzystanie etykiet jest wygodniejsze od pisania tekstu. Jest mniej męczące, łatwiejsze do powtarzania i nie wymaga takiej koncentracji jak ręczne wpisywanie adresu i informacji.
Każda etykieta może być łatwo przyklejona do opakowania, istnieją urządzenia do automatycznego naklejania etykiet co dodatkowo ułatwia prace.

Budowanie wizerunku.

Zastosowanie etykiet to także istotny element wizerunkowy. Podnosi estetykę opakowania, ułatwia korzystanie z informacji, pokazuję większy profesjonalizm firmy.
Firm wykorzystujące własne etykiety, mają możliwość przedstawić na nich swoje logo czy też slogan. Docierają do odbiorcy z czymś więcej niż tylko opakowaniem, przypominając o swojej marce wszędzie tam, gdzie klient ma kontakt z towarem.

Poprawa jakości obsługi.

Wykorzystanie oznaczeń, etykiet informacyjnych lub zabezpieczających, pozwala poprawić jakość obsługi, już od momentu pakowania, poprzez transport, redystrybucję u pośredników, aż do odbiorcy końcowego.
Może także ułatwić korzystanie z towaru – przekazując informacje o warunkach przechowywania czy podstawowe zalecenia typu „chronić przed dziećmi”.

Lepszy kontakt z partnerem biznesowym

Oznaczenie towaru, jego zawartości, daty nadania, terminu ważności czy też danych odbiorcy, stanowi istotny element współpracy z partnerami biznesowymi.
Już na poziomie pracowników niższego szczebla, etykiety pozwalają uniknąć konfliktów, dublowania dostaw, czy też nieostrożnego postępowania z delikatnymi elementami.

Te wszystkie czynniki, mogą w perspektywie stanowić ważną oszczędność, a często istotny zysk dla firmy.


Dodatkowe informacje :



Słowa kluczowe: , ,

Opublikowane w kategorii: Firmowe

Dodaj swój komentarz

Musisz być zalogowany aby komentować.