Handel wczoraj i dziś

Opublikowane Kwiecień 27 2011


Adres strony: www.netarch.com.pl




Opis:

VN:F [1.9.18_1163]
Rating: 4.0/10 (1 vote cast)

Współcześnie sektor przedsiębiorczości odchodzi od „historycznych” taktyk marketingowych, a więc na przykład reklama w magazynach i czasopismach na rzecz nowoczesnych strategii marketingowych. Współczesne przedsiębiorstwo nie będzie potrafiło działać bez odpowiednich relacji z klientem. Niektórym wydawać się może, iż jest to powszechne i podobne do tego co miało miejsce kilkadziesiąt lat temu. Analogiczne potrzeby oraz mechanizmy, mimo to są dość znaczące różnice, ponieważ klient teraźniejszy to klient globalny. Do czynienia mamy zatem z pojęciem klienta wirtualnego, to znaczy o kliencie będącym pewną zbiorowością która myśli podobnie i ma jednolite potrzeby. Ustalenie tego jest fundamentem zanim określona agencja interaktywna podejmie aktywność, która będzie miała na celu utrwalenia pozycji firmy, czy też do zwiększenia jej przychodów. Inicjując omawiane procesy należy określić szczegółowo z jakim klientem wchodzimy w relację. Jest to bardzo ważne, ponieważ kolejne kroki, które zostaną podjęte są utrwalone na poprzednich, zatem niepoprawnie przeprowadzona kampania będzie mniej efektywna, czy też wręcz będzie przynosiła straty. Warto zauważyć, iż nie każdy jest w stanie w pojedynkę oznaczyć elementy, które mogą zdecydować o prawidłowym natężeniu rozpoczętych działań, można więc zlecić to osobom o odpowiednim wykształceniu do których należy omawiana wcześniej

Handel wczoraj i dziś, 4.0 out of 10 based on 1 rating
Dodatkowe informacje :



Słowa kluczowe: , ,

Opublikowane w kategorii: Firmowe

Comments are closed.