Klienci i reklama

Opublikowane Marzec 22 2011


Adres strony: www.sempai.pl




Opis:

VN:F [1.9.18_1163]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Obecnie gdy sprzedaje ktoś dany produkt, powinien bez wątpienia skorzystać z internetu, po to by zwiększyć zysk oraz poszerzyć grupę klientów. Dlatego też warto zacząć tak zwaną kampanie adwords. Podejmij decyzję jak ma wyglądać twoja kampania, następnie zastanów się, jakie frazy mają być zawarte w tytule i jaka reklama zadziałałaby u Ciebie czy też przemówiłby do konkretnej grupy docelowej. Bądź świadom, iż wydajesz pieniądze za każdym razem gdy ktoś klika reklamę. Dlatego staraj się jak najtrafniej dobierać jej typ do preferencji odbiorcy – badania rynku. Pamiętaj również, by wypełniać zasady, a także stosować się do przepisów firmy Google, na temat reklamy adwords. W przeciwnym razie stracisz swoje pieniądze, nie mówiąc już o samej nieudanej kampanii. Mnóstwo osób dopiero uczy się, jak kupować za pomocą cudu Internetu. Poza tym mnóstwo ludzi nie wie, że po wejściu na stronę z linka ktoś wydaje swoje pieniądze, włożone w reklamę. Cała masa ludzi nie ma pojęcia, że wchodząc na stronę związaną z towarem, uczestniczą w procesie sprzedaży, jest on notabene wliczony w ramy marketingu. Spora część społeczeństwa (także z docelowej grupy), nie jest zainteresowanych wydawaniem pieniędzy bez znaczenia czy kampania jest dobra, czy też nie. Jednak nie bez znaczenia jest tu potrzeba konsumenta. Aby od tego „uciec” należy umieszczać cenę towaru czy usługi bezpośrednio w ramach reklamy, wówczas nawiążesz pożądaną relację z klientem w krótszym czasie. Wiąże się to oczywiście również z mniejszymi kosztami reklamowymi przez krótszą aktywność tejże.


Dodatkowe informacje :



Słowa kluczowe: , ,

Opublikowane w kategorii: Inne

Comments are closed.