Bez względu na to, czy stosujesz promocję AdWords dla dentystów czy dla rzeźni – musisz wiedzieć, że jest to jeden z najciekawszych sposobów promowania swojej działalności w sieci. Właśnie Google dodało do niego kilka nowych rozwiązań, które postaramy się pokrótce tutaj przedstawić. Obecnie agencja reklamowa mogła skorzystać z dosyć prostego rozwiązania oferującego połączenia telefoniczne oraz dwóch linijek tekstu mającego zachęcić do skorzystania z oferty.
Nowością jest możliwość uzupełnienia reklamy o takie informacje jak: lokalizacja (np. Kielce, ulica Opatowska), objaśnienia (pozwalające na podanie cech wyróżniających naszą firmę lub zachęcających do wyboru właśnie naszej działalności) oraz podania informacji o firmie (np. “Nasza specjalność to monitoring konkurencji”). Wszystkie te rozszerzenia będą dostępne automatycznie podczas dodawania reklamy. Dzięki temu mamy do czynienia z bardziej rozwiniętym potencjałem niż typowa reklama przekierowująca do strony. Korzystając z kampanii AdWords nasza firma zyskuje nawet do 50% więcej zapytań niż stosując tradycyjne metody marketingu takie jak np. reklama w lokalnej prasie.