Sieci restauracji fastfood Subway otrzymały właśnie nowe logo dla firmy. Identyfikacja wizualna wejdzie w życie już od najbliższego tygodnia i będzie stopniowo wprowadzana do lokali na terenie całej Polski poczynając od miasta Poznań. Projekty logo przygotowało kilku grafików, jednak ostatecznie zdecydowano się na współpracę ze „Studio graficzne i reklamowe POGODA” z Wielkopolski.
Amerykański gigant nowy wizerunek firmy wdraża przy okazji kampanii promocyjnej związanej z wprowadzeniem na rynek nowego typu oferowanej żywności – BBQ Ribs. Żeberka z grilla będą dostępne, podobnie jak nowy wygląd strony, już od przyszłego tygodnia. Głównymi zmianami w logotypie firmy Subway jest uproszczenie strzałek oraz ich dokładniejsze wyróżnienie, które ma symbolizować możliwość dokonania wyboru przez klienta. Czwarty kwartał tego roku w całości zostanie poświęcony na kampanię marketingową z użyciem nowego wzoru logotypów – będą one obecne w telewizyjnych kampaniach reklamowych oraz w mediach społecznościowych. Firma tym działaniem ma nadzieję na ponowne zwiększenie obrotów swojej firmy po ostatnim niewielkim spadku na rzecz konkurencyjnych sieci fastfoodów – McDonalds’a.