Content marketing wykorzystuje wiele narzędzi, za pomocą których prowadzone są efektywne działania reklamowe i pozycjonujące. Jakie to narzędzia? Podpowiadamy poniżej.
narzędzia content marketingu
Jeśli chodzi o narzędzia content marketingu, to zalicza się do nich przede wszystkim blogi. Jak powszechnie wiadomo, są to internetowe pamiętniki prowadzone przez różne osoby. Różnorodność tematyczna takowych blogów jest tak wielka, że bez trudu można je wykorzystać właściwie w każdej branży.
Content marketing blog
Content marketing blog sprawdzi się więc zarówno w reklamowaniu stron usługowych, jak też e-commerce. Narzędzie to można wykorzystać, nawiązując bezpośrednią współpracę z właścicielem bloga. Można również działać inaczej, a mianowicie samodzielnie zakładać blogi, na których będą się pojawiały treści dotyczące określonego tematu, na przykład jakiegoś rodzaju produktu. Oczywiście wpisy na takowych blogach powinny zawierać nie tylko wartościowe informacje dla użytkownika, który zajrzy na taką stronę, ale także linki URL prowadzące do reklamowanej strony. Sposób ten jest bardzo skuteczny i efektywnie wpływa na zwiększenie pozycji witryny w wyszukiwarce Google.