Remarketing to rodzaj działania internetowego, bez którego właściwie nie sposób przeprowadzić skutecznej i dobrej jakościowo kampanii reklamowej. Czym jest konkretnie?
Remarketing co to jest
Remarketing co to jest? Remarketingiem w internecie nazywamy powrót z reklamą do użytkownika, który już wcześniej odwiedził konkretną, naszą stronę. Działania remarketingowe można przeprowadzać na różne sposoby. Przede wszystkim można wrócić do usera poprzez reklamy banerowe. Polega to na tym, że wyświetlamy na różnych stronach użytkownikowi reklamy graficzne. Natomiast to niejedyny sposób na dotarcie do usera, który już był na naszej stronie. Bardzo skuteczna jest reklama remarketingowa w wyszukiwarkach.
lista remarketingowa
Taka lista remarketingowa może być również wykorzystywana w mailingach. Możemy więc wrócić do użytkowników z konkretnej, utworzonej przez nas listy mailowej i zaproponować im na przykład jakąś ofertę specjalną – atrakcyjny rabat, gratis dodany do zakupów czy innego typu unikalną promocję.
Działania remarketingowe potrafią być niezwykle skuteczne, ale podobnie jak w innych rodzajach działań reklamowych, trzeba po prostu umieć je dobrze przeprowadzić.