Działania remarketingowe charakteryzują się bardzo dużą skutecznością. Nic dziwnego – wracamy przecież do użytkownika, którego już wcześniej witaliśmy na naszej stronie. Wyjątkową efektywnością cieszy się remarketing w wynikach wyszukiwania. Co to jest konkretnie?
remarketing w wyszukiwarce
Tak zwany remarketing w wyszukiwarce to wyświetlenie tekstowej reklamy adwords użytkownikowi, który już odwiedził naszą stronę. User taki, wpisując w wyszukiwarkę Google określoną frazę, którą my wcześniej, jako reklamodawca, określiliśmy w kampanii adwords, otrzymuje wiele linków prowadzących do różnych stron. Na wysokiej pozycji wśród tych wyników wyszukiwania jest nasza strona. Co ważne, są to wyniki nieorganiczne, czyli płatne. Google wyświetla ją dlatego, ponieważ uważa, że ze względu na to, iż użytkownik ten już wcześniej zajrzał na naszą podstronę, witryna ta jest bardzo wartościowa dla odbiorcy.
Remarketing blog
Remarketing ten można wykorzystać względem użytkowników, którzy weszli na różnego rodzaju strony – zarówno te wielkie portale i duże witryny, jak i różnej wielkości sklepy oraz blogi. Remarketing blog pozwala na dotarcie z reklamą do usera, który już wcześniej nasz blog odwiedził.