Jak działają reklamy na Facebooku? Prowadzenie facebooka firmowego – Kielce

Prowadzenie Facebooka firmowego może wydawać się prostym i przyjemnym zadaniem, które nie będzie wymagać od nas nadmiernych umiejętności oraz nie sprawi, że będziemy nadmiernie przepracowani. Nie do końca jest to prawda, bowiem decydując się na promowanie prowadzonej działalności na Facebooku należy liczyć się z tym, że trzeba zrozumieć działanie mechanizmu marketingowego tej strony społecznościowej.

 

Jak więc działa reklama Facebook? Po pierwsze wybierz właściwy cel reklamowy – może to być zwiększenie sprzedaży, wzrost rozpoznawalności marki lub zachęta do pobrania aplikacji. Kolejnym niezbędnym krokiem jest wybór właściwego grona odbiorców, których możemy podzielić m. in. ze względu na wiek, lokalizację oraz wiele innych czynników, np. osoby prowadzące bar mogą zareklamować go wśród osób w wieku 20-30 lat mieszkających w mieście Kielce. Następnym krokiem jest wybór platformy, na której wyświetlana będzie reklama – możemy zdecydować się na Facebook, Instagram oraz aplikacje Audience Network lub na promowanie we wszystkich wspomnianych platformach. Następnie określamy budżet i wybieramy format naszej reklamy. Gotowe – promujemy naszą firmę na Facebooku!