Dosyć częstym zjawiskiem jest nieprzykładanie większej wartości do jakości wysyłanych kopert, które to powinny reprezentować naszą firmę! Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę, że do ludzkiego poczucia odbioru przemawiają także rzeczy martwe takie jak wspomniana koperta. Producent kopert z Warszawy wymienia takie cechy jak typ papieru, z którego stworzona została koperta, jej format (czyli umiejscowienie kleju, skrzydełka, wielkość), istnienie przeźroczystego okienka lub jego brak, wnętrze koperty (awers, rewers), kolor i farby jakie zostały do niej użyte lub ich brak, metoda zaklejania i otwierania.
Wszystkie te czynniki warto wziąć pod uwagę podczas produkowania kroju swojej poczty firmowej. Najpopularniejszym rozwiązaniem jest zastosowanie koperty B4 z nadrukiem firmowym, na którym pojawiają się informacje odnośnie nazwy firmy, jej logo, dane kontaktowe oraz, ostatnio coraz częściej, motto firmy mające na celu przyciągnięcie klienta do skorzystania z usług naszej działalności. Aby wykonać dobry projekt okładki skonsultuj się z naszymi doświadczonymi grafikami i zaufaj dziesięcioletniemu doświadczeniu naszej firmy produkującej koperty.