Kampanie AdWords, czyli kampanie tekstowe w wyszukiwarce Google, to bardzo polecana metoda marketingu. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że sprawdzi się ona dosłownie w każdego rodzaju biznesie, czy to usługowym, czy też na przykład w sklepie.
Google adwords w praktyce
Google adwords w praktyce daje wielkie możliwości dotarcia do klienta właśnie w momencie, kiedy poszukuje on konkretnych produktów czy usług. Dlatego też ta reklama jest tak skuteczna. Współczynnik konwersji w kampaniach tekstowych adwords jest zazwyczaj kilkukrotnie wyższy aniżeli w przypadku innego rodzaju działań reklamowych, w tym przede wszystkim kampanii banerowych i w sieci reklamowej. Dlatego też warto powierzyć wykonanie takiej kampanii specjaliście.
centrum certyfikacji google
Decydując się na nawiązanie współpracy z daną agencją, sprawdźmy, czy posiada ona odpowiednie kompetencje, czyli na przykład przeszła przez centrum certyfikacji google i uzyskała odpowiednie i wartościowe certyfikaty. Są one potwierdzeniem wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności w zakresie adwords. Agencja czy specjalista mogący się poszczycić takim certyfikatem, jest z pewnością godny uznania i współpracy.